Hehe lyckat

Idag hade vi föreläsning om rasism på skolan. Tyckte lite synd om den här Niklas som kom till min skola där ungrfär hälften är Sverigedemokrater. Men vi var duktiga och lyssnade på allt han hade att säga, nickade och mumlade "jag förstår" och satt snällt under den timmen. Sen sågade vi honom under frågeställningen. Och som jag väntat mig, fick jag inget bra svar på min fråga. Hej okunnighet. Men ja, det var intressant och jag ar lärt mig saker jag inte visste innan. Och Niklas-jag-stoppar-händerna-i-fickorna-och-kommer-från-Tyringe, du var duktig. Men inte på att svara på min fråga. Och sen satt Anders med mig i nästan en timme och gick igenom ett av proven jag ska ha på torsdag. Snällt. Snart träning (Y)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skrämmande med indoktrinering av socialdemokratiskt finansierade Expo.

2010-11-17 @ 02:38:30
URL: http://sverigedemokraterna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0