Kaaaaaaallt!

Fatta vad kallt det är på mitt rum! Jag har elementet på, men det drar från mitt förbannade fönster! Äntligen ska dom bytas ut! Nu i november ska alla fönster bytas ut så det är bra.
Hade skola innan. Hade idrott B idag, så vi hade fotboll. Jag tycker själv att den som kom på fotboll borde skjutas men jag antar att killen redan är död så då kan han stanna där. Jag är livrädd att jag ska få bollen i huvudet och vad hade jag fått idag om jag inte skyddat mig med armarna? Jo, bollen rätt i ansiktet! Tack för den Krille ;) Nej, ingen skada skedd. Men när det kommer till idrotter som jag inte tycker om gör jag det roligt. Som att hoppa upp på Hagels rygg så han inte kan skydda målet. Så tillslut blev det bra. På alternativ medicinen såg vi film. Pay it forward. Och har ni inte sett den så gör det! Och om ni har sett den så se den igen. Så himla bra! Nu väntar jag på att Maxis ska komma, och det lär ta tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0