Yay!

Efter att ha åkt hem från min (underbara) pojkvän har jag pluggat lite och ätit lite för stark mat. Hej tråkig söndag. Nu ska jag packa mina saker, åker till mamma i morgon igen. Nästa vecka är fylld med plugg, vilket betyder att jag inte har tid till något annat, yay! Jag älskar att gå i skolan. Men på fredag är det studiedag och då slår vi på stort med LADY FUCKING GAGA! Yay!!! Snart är det Gossip Girl!

Konversation mellan mig och pappa innan. Jag går ut i köket för att se när maten är klar och får syn på kakor i en påse
V: Har du fått dom av farmor?
P: Ja, vill du ha?
V:Vilken får jag?
P: Vilken du vill, men det är min favorit, (och pekar på en av kakorna)
V: Då tar jag den andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0