Back on Monday

Hejsan alla sötnosar! ( Alla ni 20 stycken som läser min blogg, supergulliga ni är). Idag har varit en ganska bra dag. Börjar dagen med att vakna upp bredvid Max. Det är ett väldigt bra sätt att börja dagen på. Sen skola och var duktig och pluggade massa historia. (Vilket är det enda jag kommer göra denna veckan, bye bye liv ett tag) och sen upp till sjukgymnasten och fick knät tejpat igen. Känns bra. Och ja just det, jag har benhinneinflamation. Det känns underbart! Övertränad? Neeej inte alls.. Älskar att ha hårdträning fem dagar i veckan.
Och Ren! Passar det inte så åk hem! Fatta hur många som skulle vilja ta din plats?! Tröga top modelbrudar alltså.. Nej nu får jag sluta blogga, har inte riktigt tid till det. Ha överseende med att uppdaterigen antagligen kommer suga under denna veckan. Jag är tillbaka på måndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0