Bläää

Bläääääää! Oh fy va tråkigt det är att ha prov på torsdag! Orkar inte alltså. Nej, för det betyder att jag inte har tid att träffa min Maxis. Bästis ska jag på shoppingtur efter skolan och det behövs. Fredag blir det utgång med tjejerna och på lördag ska jag äntligen träffa Max! En hel vecka har det gått då. Känns kul.. Men hey, jag ska sätta MVG på detta provet så då får man offra lite. Eftersom student nalkas i sommar lägger jag ner mycket tid på skolan nu och försöker få så bra betyg som möjligt. Det gör att vissa saker försvinner för stunden och jag har hemskt dåligt samvete men skolan är viktig just nu. Det betyder också att bloggen blir lidande men jag uppdaterar så ofta jag kan. Ibland orkar jag inte ens starta datorn. Vi hörs kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0