Fantastisk kväll

Tack för gårdagen älskade Bästis. Bästa kvällen på länge!
Bästis hade tur med pojkarna igår och jag var road.

En konversation som uppstod mellan mig och en kille på Steakhouse..

Killen lägger armen om mig och frågar..

K: Har du pojkvän?

J: Ja det har jag

K: Ska jag backa?

J: Ja helst..

Dock tog det ett tag innan killen fattade att han skulle ta bort armen men tillslut fattade han. Hans kompis tog mig på rumpan och det var INTE ok! Nej nej, den är till för Max endast! Men det var väldigt roligt och grymt kul att bara ha en bästisutgång! Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: bästis <3

Tack för igår älskling!! Älskar dig BFF! <3

2010-10-02 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0