Haha!

Först och främst vill jag bara säga: Bra jobbat Veronica! Höhö. Har äntligen fått killen från Dickens att lämna mig ifred. Det tog ett tag för honom att fatta (sådär 3 månader) men hey, bättre sent än aldrig.
Dagen har varit bra. Körlektion först, sen skolan. Lära-känna-varandra-dag-som-jag-helst-kräker-på. Men eftersom jag har ett tejpat knä och inte kan böja det ordentligt behövde jag inte vara med utan bara räkna poäng. Och sen fick jag en kanelbulle!! Sen blev det Väla med min älskade Bästis och köp en massa bra saker :) Hihi glad nu. Funderar på att åka hem till Maxis och sova där inatt men inte helt säker. Men ja, en dusch blir det nu sen får jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0