Man ska lära sig

Maxis sov som sagt här i natt. Mysigt alltså. Men, gryymt trött och nästan vägrade gå upp när klockan ringer. Dels för att jag knappt sovit då jag är rädd för att få en smäll när jag somnat och dels för att jag tänker verkligen inte gå upp när någon (läs:Max) armbågar en sidan för att vakna. Inte ok alltså. Jag ska minsann armbåga dig i sidan! Men det blev lite bättre när han fattade att man inte kan slå folk sådär utan att pussar är det bästa sättet. Så det så!
Annars va det väl ok i skolan. Prov i etik, som jag klarade och sen historia resten av dagen. Rätt skönt ändå. Hann även med en tripp ner till körskolan för lite teori. Känner mig duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0