En tanke såhär under valvakan

En sak slog mig nyss. Jag har inte berättat för någon (förutom Max) vilka jag röstar på, och det tycker jag är bra. Ingen har med det att göra. Men, alla storbloggare, Kenza, Blondinbella och Kissie skrev stolt upp i bloggarna om vilka de rödstar på. Och jag tycker att det är jättedåligt. Kissie förstår jag, för hon vet inye bättre, men Blondinbella och Kenza är båda kloka tjejer och borde veta bättre. Har man en sådan roll, så tycker inte jag att man ska skriva "Rösta på Moderaterna!" För det är otroligt många som påverkas. Folk som inte sätter sig in i politiken tar åt sig och röstar på Moderaterna för att BB gör det. Och så ska det inte gå till! Som storbloggare ( eller någon annan allmän offentlig person) ska inte gå ut med sånt. Då ska man ge konkreta själ till varför och det har inte Kissie, Kenza eller BB gjort. Lite besviken måste jag allt säga att jag är. Men jag har röstat nu, och nu är det bara att vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0