Manboy manboy, you can call me Manboy

Svårt att lista ut vem jag och Sara stötte på i stan idag? Höhö Eric Saade minsann :)Han satt bakom oss på Haket. Sara blir helt starstruck och smsar alla hon känner! (Hade jag haft batteri på mobilen hade jag nog gjort samma sak) Av Dvärgen får Sara svaret, "Be om pengar". Ehm, alltså va? "Hejsan Eric, du, skulle jag kunna få lie pengar?" Njaa, kanske inte. När han går därifrån tar han på sig världens största solglasögon och nerdragen hatt. Ehm, alltså, så känd är du inte gulleponken. Du blir inte kändis förens du har en livvakt på 200 kg med dig. Bara så du vet. Fjolla...
Annars var dagen mucho bra! Tack hjärtat! Fick med mig lite bra shopping också. Tummen upp! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

åååååååh, häftigt! jag hade sagt, hej eric ska vi hångla?

2010-09-21 @ 20:00:07
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0