Nytt inlägg

God kväll folkens. Klockan är 21.18 och jag tittar på Fångarna på fortet. Det är snart dags för något lag att vinna och få tillgång till Skattkammaren. Jag hejar på Lag Handboll. Jag blir alltid så sjukt nervös när det är final i något så jag brukar byta kanal och byta tillbaka efter några minuter när jag tror att någon vunnit. Lag Handboll vann i alla fall och jag är glad : ) Herr Wislander är så sjukt bra! Time Out nästa!
I skolan idag har jag frusit! Så mycket att jag satt med jacka och halsduk på. Sen fick jag låna Hagels tjocka tröja och då blev jag glad igen. Och bilden var inte så hemsk som den brukar. Det såg faktiskt ut som det jag ritade av. Stolt Veronica här alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0