På bloggen passar jag på

Eftersom Max inte läser bloggen (tror jag) passar jag på att kalla honom allt det jag inte får säga till honom. Typ Maxiboy eller Maxis. Heheh..
I alla fall har Maxiboy precis åkt hem. En väldigt bra helg har det varit måste jag säga. Igår var vi och shoppade. Jag fick med mig en tröja från Filippa K, trosor från Björn Borg och en t-shirt från MQ. Max fick efter många om och men med sig ett par jeans och ett skärp. Present till bästis fick jag också med mig :) Vi gick på bio igår kväll och såg Vampyrer suger. Och den sög. Visst, vissa saker ar roliga men själva filmen i helhet var faktiskt inte bra. Nästa gåvg vi går på bio bestämmer jag film :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0