Sammanträffande?

I don't think so. Haha. Igår hemma hos Fredde-Pedde kom Ted Gärdestad på tal och idag ser jag ett inlägg på Saras blogg (www.sarasju.blogg.se) om Teddans låt Himlen är oskyldigt blå, fast på engelska. Lyssnar på den i skrivande stund och den är fantatisk. Denna låten har en speciell betydelse för mig.
Igår var det pardey hemma hos Fredde. Lilla skiten fyllde 19. Dock blev det ingen utgång för min del utan var hemma vid tolv. Min förkylning tyckte inte att det var en bra idé att gå ut och dansa så jag gjorde det ända rätta. Gick hem och kom tidigt i säng. Men tack för en kväll med massa skratt! Ni är finast!
Idag blir det mys med Max. Först shopping (känns nästan lite för bra att hitta en kille som har lika stort shoppingbehov som en själv, behöver jag oroa mig?) och sen bio ikväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0