Jag undrar..

Såhär. Jag håller på att jobba med mitt projektarbete och googlar "Boxning för nybörjare". Vad får jag upp? Bilder på porrtidningsomslag. Lite lustigt är det allt. Att Google förknippar boxning med porr. Inte alls konstigt..
Jag vet att det bara är tisdag idag (dvs DESPERATE HOUSEWIVES) men jag längtar tills lördag! Valborg då folket! Och det tycker vi om! Nog för att ja redan tjuvstartat våren genom att sitta på Hamnkrogen med Filip och dricka cider på uteserveringen, men då är det vår på riktigt! Jag hoppas på bra väder (så jag kan ha fin klänning) och härlig grillning hemma hos Tessi med underbart folk! Och jag ska även träffa Max hela helgen. Inte alla har det så bra som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0