Lönt med sovmorgon

Jag hatar att ha sovmorgon, för jag kan aldrig njuta av den. Jag vaknar alltid tidigt av att jag är kissnödig, eller att mamma rör om för mycket i sitt te, eller att de som lägger tak på andra sidan gatan är jättehögljuda! Hatar det! Men jag har lyckats somna om flera gånger och vaknade när jag skulle klockan tio. Halv ett börjar jag idag med matte till tjugo över tre. Då ska jag in till stan och träffa Sebbe aka Baldejt. Men innan dess ska jag pussa lite på Max.
Jag har träningsverk i precis hela kroppen idag, har svårt att röra mig. Men ska försöka röra mig ut i köket och fixa lite frukost. Njut av solan kompisar (enligt min iPhone så ska det bli sämre väder)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0