Lovet är slut

God kväll kompisar! Nu sitter jag hemma och har precis pluggat. Ska snart poppa lite popcorn och se film. Får se till att mysa till det ordentligt nu sista dagen innan skolan börjar igen i morgon. Vill. Inte. Dit.
Lovet har varit så bra! Fick ju äntligen träffa min älskling igen efter hennes operation! Så underbart att träffa Bästis igen! Och jag har varit med Max i princip hela lovet. Mysiga promenader i Landskrona, glass och kubbspel. Och vi gjorde slut i typ tre sekunder. Herregud vad jag är en dålig förlorare. Men Max förstod att jag inte menade det och gick med på att bli tillsammans med mig igen. Vilken tur jag har. Jag älskar min Max!
Nu är det filmdags, puss på er kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0