127 timmar

Idag har mamma och jag varit på bio. 127 timmar. Den var bra, men det var allt. Den var mer hemsk än bra. Men ja, se den. Ta lärdom av den kanske?
Men innan dess var jag hos Bästis och testade balfrisyrer. Och vi kom fram till vilken jag ska ha! Känns väldigt skönt att ha sånt avklarat. Ska bara viss det för min dejt så han kan godkänna det. (inte för att han har så mycket talan i det, men för sakens skull) Så nu fattas bara smycken, skor och väska, sen är det klart! Och sen ska jag ju gå på balerna också, det är ju typ det viktigaste.
Snart läggdags kompisar, i morgon kommer Max och på kvällen har jag match! (Mot tjejen som gav mig en riktigt fin blåtira och ömma tänder i två månader, men nej, inte hämnas vi här inte)
Nej, godnatt kompisar! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0