Mys mys

Hemma från Foorzamässan. Trevlig värre. Jag hade superkul och sprang runt till alla möjliga företag och ville ha godis och i utbyte mot godis fick dom berätta för mig om deras produkt. Jag köpte en väldigt mysig halsduk. Även om Max produkt är väldigt bra (en supergullig barnbok) så kan jag ju inte köpa den. Har ingen att ge den till. Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli efter nio så jag kan prata med min pojke igen.
Mamma står och gör pizza och det är bra för att jag är väldigt hungrig.
Och i morgon ska jag till Max och vara där hela helgen. Mys!

Kommentarer
Postat av: johanna

2011-02-19 @ 09:35:48
Postat av: jojo

du kunde köpt den till mig! jag jobbar på förskola OCH känner folk som har barn. kan jag fått ett ex av boken? eller är det för sent nu?

2011-02-19 @ 09:36:42
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0