Feeett!

The Town var fett bra! Se den, se den , se den! Tjatigt? Hehe, se den! Fast något av det roligaste igår var nog ändå Max otroliga koncentration på sitt ris. Gulligt Maxis :) Dinner and a movie, bra sätt att "fira" 4 månader på. Du är bäst Max <3
Kom hem från mormor för ungefär en timme sen och tittar på Forgetting Sarah Marshall på 6an. Skulle installera Office på datorn så jag kan börja plugga men den gick inte! Så fakking irriterad! (Inte för att jag sett fram emot att börja plugga, men vill ju att programmet ska funka!)
Men nu är frågan, ska jag orka vara vaken till halv ett och se World Trade Center och gråta mig till sömns eller ska jag bara lägga mig snart, riktigt irriterad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0