Cupcakebak och parmiddag

Hej kompisar! Det var ett tag sen. Men så kan det gå. Under tiden jag inte bloggat har jag hunnit vara på Gran Canaria med min älskling en vecka, kommit in på Halmstad Högskola och letat lägenheter febrilt. Det går sådär kan jag säga.
Det är festivaltider här i Helsingborg och det är tråkigt. Inga bra band eller så. Det bästa är att det var ett år sen igår jag och min Max träffades första gången. Och det firade vi med middag hos min mamma med några övriga familjemedlemmar och ett hyfsat kort festivalbesök. Idag har vi bakat "fina" cupcakes och senare ska vi på middag hos vårt kompispar Therse och Andreas. Vuxet ska det vara! Nu ska jag börja göra ve mig, och jag lovar att blogga lite mer. Puss kompisar!
Och en hälsning till Bästis som är på Kreta och gottar sig, JAG ÄLSKAR DIG! KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0