Jag har koll

Egoina la upp en text på sin blogg där nyheter24 hade sågat henne lite. Bland annat stod där att hon inte längre är lika down to earth som hon var innan och att hon fått lite av ett storhetsvansinne. Jag brukar inte kommentera andra bloggar, men jag kommenterade att det var ju sant. Det är synd att hon kändisskapet har stogit henne åt huvudet litegrann. Jag gillade henne så mycket innan men nu är jag mest trött på henne. Hennes svar tillbaka var "jag ser mig inte alls som känd. Du har noll koll". Jag har träffat Regina för en tid sedan och vet hur snäll och söt hon var då. Jag har koll. Jag har följt hennes blogg länge och har sett hur bloggen har förändrats. Sug på den Egoina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0