Sjungom studentens lyckliga dar

Nu är jag ingen skolelev längre! Jag är arbetslös.. Fram till den 18 juli i alla fall! Studenten var den bästa dagen under hela min skolgång. Underbart väder, underbart firande med klassen och underbara vänner och släkt som kom och firade mig! Finns ingen gladare än mig just nu!
Idag har jag och Max bara myst och gått på museum. Jag kände för att vara lite kulturell nu när jag blivit vuxen. Och då jag och Max bestämt för att ta lite tid ifrån varandra ett tag (det är inte så hemskt som det låter) bestämde vi även att ta en resa i juli. Äntligen bestämt.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och poppa popcorn i min nya POPCORNMASKIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0