STUPID!

OOOH vad amerikaner är lite efter! Inte alla, men hon på Ellen DeGeneres hamnar lätt i den kategorin. Hon fick frågan, "Vad heter president Obamas fru?" Jag, som kan svaret skrek ut det lite för högt precis. Tur att ingen annan är hemma. Michelle skrek jag! Hon som skulle svara på frågan hade ingen aning. Och när Ellen sa att hennes namn började på M visste hon fortfarande inte. Det är inte alltid lätt med namn, men man vet vad presidentens fur heter. Jag vet att Bush fru heter Laura, jag vet att Blll Clintons fru heter Hillary, jag vet att vår stadsministers fru heter Filippa och jag vet att drottningen heter Sylvia!! Nä, det är inte helt okej att inte veta vad presidentens fru heter.
En annan sak jag har stört mig på de senaste tre dagarna, (och hela livet) är att bussarna ALLTID är sena! jag förstår att bussen är sen på vintern, det är halt och en massa snö och så vidare. Men ska det vara så svårt att passa tiderna på sommaren? Vad är det som gör att bussen ALDRIG kommer i tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0