DÖÖÖÖÖÖ

Varför finns det ormar? Exakt vilken funktion fyller den i ekosystemet? Ingen säkert, den bara finns för att jävlas med mig. Min fobi för ormar är helt sjuklig. Jag får panik av att bara se en på tv eller i en bok. Kan inte ha fötterna på golvet eller nära en öppen yta. Jag måste erkänna att det är väldigt töntigt att vara så rädd, men jag kan inte hjälpa det. Får någon helg sen hade jag sett ormar på både tvn och datorn (dubbelt så hemskt) så Max fick bära mig till badrummet så jag kunde borsta tänderna. (Fantastiskt med en stark pojkvän alltså) Och även om jag nu vet att min fobi är onormal så är jag hellre rädd än gör något åt det. Ormar kan man ändå undvika liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0