Erkänn, vuxenpoäng

Jag samlar vuxenpoäng. Jag tittar på Debatt på ettan. I hela 45 minuter ska jag vara vuxen. Anledningen till att jag tittar på det är varken att det handla om Big Brother eller Kissie. Nej nej, min, absoluta idol (i Sverige) ska vara med. Morgan Alling. En sådan fantastik skådespelare och artist. Fastande för honom och hans sommarprat för nästan exakt ett år sedan, i bilen på väg hem från Sälen.
Och nu bara stör jag mig på Debatt. Det handlar ju om Kissie just nu, och folk tycker att hon provocerar jättemycket och att hennes blogg är "underhållande" för att hon är så korkad? Och de tror verkligen att hon ska ta åt sig! Det är ju det som är så himla löjligt! Hon gör ju bara det mer ju mer ni ger henne uppmärksamhet. Sluta läs hennes blogg, sluta prata om henne. Ge upp? Fan vad tröga ni är!
Men nu är det dags för Morgan. Nu ska jag ge han min fulla uppmärksamhet. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0