HIMYM

Max är här, kan inte säga fortfarande då han har åkt hem om, så han är här igen. Och det gillar vi väldigt mycket. Helgen har varit så himla mysig. Först får jag rosor och sen bjuder jag honom till Köpenhamn. Väldigt mysigt. Och jag trotsade kylan och åt glass! Delvis äcklig glass, men ändå. Nu är det ju faktiskt vår! Den bästa helgen på länge. Jag älskar dig.
Idag var jag på brunch med Cajsa på The Tivoli. Så himla gott, och hej matkoma. Men det är inget om man jämför med den picnic vi hade i Dublin förra året. Vi hade köpt så sjukt mycket mat och tvingade i oss allt. Inte bra. Awesome resa, men mycket mat.
Nu tittar vi på HIMYM men snart blir det film!
Puss kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0