One step closer.. to failure

Hej bloggen. Idag har varit en effektiv dag. Spelat curling på morgonen, det är det tråkigaste som finns att göra men vi var tvungna. Sen lunch på Haket med Sandra och sen tog tåget till Malmö för att titta på Högskolan där. Jag vill ju gärna gå där sen, och plugga till kriminolog. CSI ni vet. Märkte dock att intagningspoängen var högre än jag trodde, men det ska nog lösa sig. Ska söka till Lund och Sundsvall också. Sen blev det shopping (inte för min del, men fönstershopping räknas väl) och en väldigt lång fika. Har precis skapat mig ett konto på studera.nu så den 15 mars kan jag börja ansöka till skolorna. Ett steg närmre alltså..
Klockan är just i denna sekund 18.33.50 och Max har fortfarande inte slutat. Men sen vet jag också att det är väldigt viktigt så jag försöker att inte tänka så mycket på det.
Men i helgen är det bara jag och Max. Har två överraskningar till honom. Jag vill berätta men Maxis är en snäll pojkvän och faktiskt läser bloggen. Berättar senare ;)
Men nu ska jag plugga, hejdå kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0