Tekniska föreningen

Nyss hemkommen från årsmöte och två intressanta föreläsningar på Tekniska Föreningen. Nej, jag har inget som helst intresse för teknik, men en av föreläsarna var chefen över kriminaltekniska roteln i Helsingborg. Och det däremot intresserar mig otroligt mycket då jag ska läsa till just det efter gymnasiet. Pratade med honom efteråt och han var väldigt trevlig och hjälpsam. Och det gillar vi.
Nu är det snart läggdags, ska försöka komma upp i tid och hinna plugga lite innan jag ska träffa Bästis klockan elva. Sen blir det utgång! Längesen nu. Med Bästis och bästa gänget (Max får vara med i bästa gänget när han fyllt 18).
Nu har jag dödligt ont i magen (sällan) så ska försöka göra något åt det. Puss kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0