Vuxenpoäng igen?

Hejsan kompisar! Nu är jag hemma från skolan och sitter och väntar på ett viktigt telefonsamtal. Jag ska bli intervjuad av någon från Malmö Högskola. Bara jag som tycker att telefonintervju låter vuxet? Men hon ska ringa nu vilken minut som helst. Spännande.
På filosofin nu så ska vi skriva och framföra ett argumenterande tal om något vi tycker är viktigt. Någon ska vara för, och någon emot. Själv har jag invandring tillsammans med Fida. Philip och Jesper höll sina tal idag om läxor. Jag kan inte annat än att hålla med Jesper om att läxor är bara jobbigt och onödigt! Det känns inte bra att gå i skolan 6 timmar och sen komma hem och veta att det väntar flera timmar till med bara plugg. Konstigt att man har ångest?
Vi hörs kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0