Attention*piiip*

På order från Bästis måste jag blogga. Dock har jag inte särskilt mycket att säga. Förutom att Egoina retar mig mer och mer. Om du nu ska envisas med att skriva att du varit på sjukhuset, men också envisas med att inte skriva varför kan du väl hitta på något? Du gör det enbart för att du vill dina söta lööööverz, som du envisas med att kalla oss, ska börja fråga och du verkar intressant. Hitta på någon anledning! Du hade ont i foten, eller att du har stukat lillfingret! Sluta söka uppmärksamhet. Du har en stor blogg redan vad mer vill du ha? Get real.
Sådärja, nu har jag äntligen fått det sagt.
Nu är stora frågan, hockey (Sverige-Kanada) eller Vänner? Svårt val.. Max är ju inte här så hockeyn lockar måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0