Engelska äckel C

Orkar inte!! Hej föresten kompisar! Det är inte min dag idag. Jag har fet huvudvärk och måste plugga engelska. Tänkte först göra en Egoina och bara berätta lite om en ganska jobbig grej som hände innan idag. Jag har redan er uppmärksamhet, eller hur? Men nej, jag gör en Veronica och berättar vad som hände. (Ni gillar mig mer va?) Såhär, idag på boxningsträningen så råkade en kille i min klass slå på min hand så jag slog mig själv i ansiktet. Slaget var inte hårt, men jag satte mig ner på golvet. Då börjar jag storgråta och springer in på toaletten i omklädningsrummet. Där kräks jag. det var hemskt och jag har ingen aning om vad som hände. Skolsköterskan tyckte att jag skulle åka in på akuten men jag hade ingen lust att sitta där i timmar så mamma fick hämta mig och vi körde hem. På order av min moster (som jobbar inom sjukvården) fick jag inte lov att somna utan bara ta det lugnt. Konstig dag idag.
Nu ska jag fortsätta plugga, puss kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0