Hockey!

Vad gör vi? Jo vi åker lite skridskor och vinner VM! Max är inte här så jag kan se hockeyn. VM-final, Sverige-Finland. SPÄNNANDE!
Helgen har varit mycket bra! Fest hemma hos Larsen i fredags, åkte sen hem till min Max och sov där. I lördags spelade vi bowling (jag vann på fusk, och inte fusk från min sida! Utan från Max som gjorde sig för att jag skulle vinna, och det gillar vi inte!!) Sen gick vi och åt. När vi kom hem fick jag se lite Eurovision, och sen såg vi The Holiday. Och jag fick även se det sista av röstningen. Kul att vi äntligen fick en bättre placering än typ sist. Och förra året ska vi inte ens prata om. Azerbaijan (stavas det så?) var inte alls på något sätt en värdig vinnare, men vad gör man? Nästa år ser vi till att vinna eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0